• 0722 - 39 69 59
  • info@descarc.ro

Fișă de Post – Agent de Vânzări

Fișă de Post – Agent de Vânzări

(8209 recenzii de la clienți)

lei 299,00

Antreprenorii şi directorii înţeleg faptul că cel mai important factor pentru succesul unei afaceri sunt abilitățile de vânzare.

În afaceri, nimic nu se întâmplă până când cineva nu vinde ceva. În urma analizei competenţelor celor mai bogaţi oameni de afaceri, precum Lawrence Ellison de la Oracle, Ingvar Kamprad de la Ikea sau Carly Fiorina de la Hewlett Packard, s-a confirmat că fiecare dintre aceștia are capacități remarcabile de prezentare, convingere și încheiere a contractelor importante.

În mediul de afaceri naţional, cei mai buni oameni din vânzări obțin în medie 40, 50 de mii euro lunar, iar un procent considerabil din această sumă le revine lor. Din acest motiv, salariul lor este de 12 ori mai mare decât media din companie.

Acest lucru nu este deloc surprinzător. Numeroasele statistici obținute în urma cercetărilor realizate în America arată că dintre milionarii care s-au îmbogăţit pe cont propriu, majoritatea dintre ei şi-au pus bazele propriei afaceri sau provin din mediul vânzărilor.

Descriere

Fișă de Post – Agent de Vânzări

Antreprenorii şi directorii înţeleg faptul că cel mai important factor pentru succesul unei afaceri sunt abilitățile de vânzare.

În afaceri, nimic nu se întâmplă până când cineva nu vinde ceva. În urma analizei competenţelor celor mai bogaţi oameni de afaceri, precum Lawrence Ellison de la Oracle, Ingvar Kamprad de la Ikea sau Carly Fiorina de la Hewlett Packard, s-a confirmat că fiecare dintre aceștia are capacități remarcabile de prezentare, convingere și încheiere a contractelor importante.

În mediul de afaceri naţional, cei mai buni oameni din vânzări obțin în medie 40, 50 de mii euro lunar, iar un procent considerabil din această sumă le revine lor. Din acest motiv, salariul lor este de 12 ori mai mare decât media din companie.

Acest lucru nu este deloc surprinzător. Numeroasele statistici obținute în urma cercetărilor realizate în America arată că dintre milionarii care s-au îmbogăţit pe cont propriu, majoritatea dintre ei şi-au pus bazele propriei afaceri sau provin din mediul vânzărilor.

Vânzările reprezintă un domeniu plin de provocări, în care trebuie să fii tot timpul în alertă și să ai un spirit persuasiv, pentru a-ți convinge clienții să achiziționeze produsele sau serviciile oferite. Pe lângă asta, vei fi nevoit să știi foarte bine ce oferă spre vânzare firma pentru care lucrezi, astfel încât să scoți de fiecare dată în evidență punctele tari ale produselor comercializate, dar și să interacționezi cu publicul.

Ca agent de vânzări, vei avea o mulțime de oportunități (profesionale, financiare) de care te vei putea bucura, mai ales dacă ești foarte bun în acest domeniu. Înainte de toate însă, trebuie să îți cunoști teritoriul de acțiune și, mai ales, să știi la ce să te aștepți, care sunt aptitudinile pe care ar fi indicat să le ai, unde te poți angaja, dar și câți bani poți face de pe urma unui astfel de job.

Ce aptitudini trebuie să ai pentru a fi un agent de vânzări bun

Lista de aptitudini pe care ar trebui să le aibă un om de vânzări eficient este destul de lungă, pentru că, practic, el trebuie să știe câte puțin din toate:

  • să aibă abilități de comunicare bine dezvoltate, astfel încât să știe să prezinte produsul sau serviciul pe care urmează să îl vândă, dar și să ofere explicații suplimentare în cazul în care clientul i le cere;
  • să cunoască bine piața de produse și de servicii vândute, dar și oferta competitorilor;
  • să aibă spirit de observație și capacitate de analiză, pentru a lua rapid decizii, chiar și în situațiile de criză;
  • să aibă charismă și un spirit persuasiv, astfel încât să își convingă clienții într-un mod subtil să achiziționeze produsele sau serviciile oferite;
  • să cunoască psihologia umană, astfel încât să identifice rapid nevoile consumatorilor;
  • să aibă o atitudine pozitivă și entuziasm, pentru că starea sa de spirit joacă un rol-cheie în interacțiunea cu clienții;
  • să fie o persoană bine organizată, astfel încât să gestioneze eficient colaborările cu partenerii și clienții;
  • să dea dovadă de tact și de diplomație, chiar și în situațiile stresante;
  • să nu fie prea insistent sau agresiv în interacțiunea cu clienții, pentru că, de multe ori, aceștia îi privesc cu suspiciune pe agenții de vânzări și nu acceptă să achiziționeze ceva doar pentru că așa li se spune;
  • să fie corect și loial atât față de firmă, cât și față de clienți.

8209 recenzii pentru Fișă de Post – Agent de Vânzări