Mobil
Descarca 112 | Depune 112 | Verifica 112 | COR 2014 | CAEN 2014 | Cod Fiscal 2015 | Revisal     Notificare prin email  Notificare prin facebook  Notificare prin Google Plus  Notificare prin twitter  Notificare prin RSS  Notificare Calendar Obligatii fiscale prin Google Calendar/SMS         Useri online Online: 1
   
 
    Acasa   Programe Noutati Legislatie TVA Fiscalitate Salarizare Contabilitate Diverse Documente Intrebari?  
 
Reinnoirea Certificatelor digitale pentru semnatura electronica
Publicat: 13 februarie 2013


Dupa expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reinnoite. Dupa obtinerea certificatului de semnatura electronica reinnoit de la unul dintre furnizorii autorizati, contribuabilii vor urma pasii de mai jos.


Pasi de parcurs
1. Se descarca formularul "Document de confirmare" de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf
2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.
3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.
6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.
7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.
8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Declaratii care se pot depune online
Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:
- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;
- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular 101;
- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. De retinut! Formularul 112 se transmite numai on-line;
- Declaratiei privind veniturile realizate din Romania, formular 200;
- Declaratiei privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit, formular 205;
- Declaratiei informative privind impozitul pe venit din transferul proprietatilor imobiliare, formular 208;
- Cererii privind destinatia sumei reprezentand pana la 2% din impozitul anual si deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea in sistem colectiv pentru domeniul locativ, formular 230;
- Decontului de TVA, formular 300;
- Decontului special de TVA, formular 301;
- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;
- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;
- Declaratiei privind venitul asigurat la sistemul public de pensii, formular 600;
- Declaratiei rectificative, formular 710;
- Situatiilor financiare anuale.

Persoanele interesate pot consulta "Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Declaratii electronice/Informatii depunere declaratii pj/Reinnoire certificate calificate, din prima pagina.


Sursa: www.finantevalcea.ro
valabilitate, certificate, semnatura, electronica





Top accesari azi

Inca 3 zile libere pentru bugetari...[8]

Deductibilitatea taxei pe valoarea adaugata de pe bonurile fiscale ...[7]

Depunerea declaratiilor online: Noi reguli care se aplica din 18 aprilie 2013...[7]

Determinarea plafonului pentru TVA la încasare...[5]

Modificarea Legii Contabilitatii prin Ordonanta de urgenta nr. 79 din 10 decembrie 2014 – partea a II-a...[5]

Codul Fiscal modificat: Indiferent de cat ati dat pe masina de firma, cheltuielile cu amortizarea maxim admise corespund unei valori a masinii de cel mult 18.00...[4]

Noi reglementari privind accizele ...[4]

Regimul fiscal al microintreprinderilor – informatii actualizate la nov. 2014...[4]

Marti, 25 iunie 2013, termen pentru platile anticipate aferente trimestrului II 2013 ...[4]

CASS in cota de 5,5 la suta datorata de persoane fizice pentru anumite categorii de venituri ...[4]

Modificarea Legii Contabilitatii prin Ordonanta de urgenta nr. 79 din 10 decembrie 2014 – partea I...[4]

In atentia persoanelor juridice care au cel putin 50 de angajati ...[3]

Impunerea veniturilor din activitati agricole ...[3]

Program de asistenta pentru generarea numarului de evidenta a platii ...[3]

Noutati OMFP 1802/2014: Clarificari privind clasificarea datoriilor in curente si necurente (preluarea prevederilor IAS 1)...[3]

Este disponibil pentru descarcare noul formular 097 cu termen limita de depunere 25 ianuarie 2014...[3]

Pricipalele modificari ale Codului Fiscal privind taxa pe valoarea adaugata ...[3]

Cine intocmeste si depune Situatiile financiare anuale încheiate la 31 decembrie 2013 pana la 30 mai 2014 ...[3]

Zile grele pentru PFA:  Orice PFA ce castiga 144.900 lei (salariul mediu x 5 x 12 luni) plateste 38.108 lei + impozitul pe venit de 16% + CASS de 5,5%...[3]

Ministerul Finantelor a publicat lista celor 92 de taxe parafiscale ce vor fi eliminate: taxa de 22 pentru pasaport, taxa de indrumare pentru infiintarea unei f...[3]